طراحی لوگو

طراحی لوگو حرفه ای | طراحی لوگو ارزان

طراحی لوگو

طراحی لوگو حرفه ای | طراحی لوگو ارزان

  • ۰
  • ۰

 
سایت طراحی لوگو
 

شاید بسیاری از مردم سازمان ها ارزش واقعی یک لوگو را ندانند برخی تفکرشان بر این است که  لوگو علامتی است که برای هر سازمانی استفاده میشود و در واقع پیام های نهفته در زیر این لوگو را درک نمیکنند همچنین هزینه کردن و مراجعه کردن به یک سایت طراحی لوگو   را ضرر میدانند این یک تفکر اشتباه است همانطور که همیشه در تمام مقالات گفته میشه لوگو هویت یک برند است و جزو مهمترین کار ها برای شروع یک برندینگ موفق میباشد اگر جزو کارفرمایانی هستید که بودجه ی محدودی دارید و نمیتوانید به شرکت های حرفه ای و با سابقه ای که برای طراحی لوگو هزینه ای بالغ بر 5 تا 20 میلیون تومان برای طراحی لوگو میگیرند مراجعه کنید نیازی نیست حتما این هزینه را کنید.

طراحان آزاد کار زیادی در سطح و فظای مجازی وجود دارند که با قیمتی کمتر این کار را برای شما انجام میدهند اما مسائله مهمی که وجود دارد این است که آیا آن طراح موضوع کاری شما را میشناسد در کار خود سابقه و تجربه کافی را دارد یا خیر اگر جواب مثبت بود میتوانید به این فرد اعتماد کنید اما نکته ای که وجود دارد این است که باز هم هزینه های گزاف برای طراحی لوگو ارزشمند است چرا ؟ زمانی که لوگوی خود را به دست افرادی با تجربه و حرفه ای میسپارید تمام جوانب و نکات لوگو  شامل رنگ بندی لوگو که هر رنگ مفهوم خاصی دارد  همچنین مقیاس پذیر بودن لوگو و به یادماندنی بودن آن را در طراحی رعایت میکنند و این لوگو قرار است برای شما 10 سال و حتی بیشتر باقی به ماند!و این هزینه برای این مدت مبلغ ناچیزیست.


روزی دوستی با من تماس گرفت و مشاوره ای در مورد طراحی که قرار است برایش انجام دهیم با ما داشت ایشان میگفت من چند بار خودم از نرم افزار های طراحی لوگو استفاده کردم ولی زیاد خوب در نمیاد آیا میدانید استفاده کردن از این نرم افزار های که دارای المان های آماده هستنند چقدر مضرر برای برند شماست!؟ از این المان ها شاید صد ها بار در طراحی های دیگر استفاده شود.

 

حفاظت از لوگو یعنی چه ؟

بعد از آن که لوگوی شما طراحی گردید و در یک نگاه توانست متوجه موضوع لوگو شد نوبت به حفاظت از نماد که دارید میرسد نماد را در یکی از شرکت های ثبت برند و علائم ثبت کنید و آن را انحصاری کنید تا دیگر کسی نتواند ادعای مالیکت نماد شمارا کند همچنین دیگر میتوانید از این نماد در تمام تبلیغات خود روی سربرگ ها کارت ویزیت ها و..... استفاده کنید شما باید انقدر تبلیغات قوی داشته باشید که نماد شما در ذهن مردم گنجانده شود و هرکسی آن را میبیند اسم شرکت درون زهنش بیاید



منبع:حفاظت از مبانی لوگو! آری یا خیر؟

  • ۹۵/۰۸/۱۸
  • زاوش بالیخانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی